Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrudexe rc itation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea com modo consequat. Duis aute irure.

9 Rzeczy, które powinieneś wiedzieć o marce Poco

Xiaomi zaprezentowała nową sub-markę POCO, której misją jest zapewnienie wydajności, która ma znaczenie. Przed odsłonięciem rozmawialiśmy z Alvinem Tse i Jai Mani, kluczowymi członkami zespołu POCO i rzecznikami marki. Podzielili się oni spostrzeżeniami dotyczącymi swojej podróży po POCO. Nurkujmy głębiej:

1.Kiedy zdecydowałeś się uruchomić tę nową markę? Jaka jest twoja ambicja?

Jako mała marka w Xiaomi, POCO ma możliwość rozpoczęcia od zera, dopasowując się do wyborów produktów, które mają znaczenie. W przypadku pierwszego produktu wróciliśmy do podstaw i skupiliśmy się całkowicie na szybkości. Nie tylko szczytowa wydajność, ale rzeczywista, realna prędkość.

2.Dlaczego nazywasz swoją markę POCO? Co to znaczy?

POCO oznacza "trochę" - wierzymy w to, że zaczynamy od małych, ale marzymy o dużych. POCO dąży do dostarczania technologii, które naprawdę mają znaczenie. Dlatego właśnie POCO zbudowało smartfon, który zapewnia niewiarygodną wydajność, która, jak sądzimy, będzie rezonować z entuzjastami technologii i rozwijać wśród nich silną pozycję.

3.Dlaczego po prostu nie uruchomić POCO F1 jako nowego flagowego statku Xiaomi. Po co tworzyć nową markę?

POCO F1 ma inne pozycjonowanie niż urządzenia Mi Xiaomi. Podczas gdy seria Mi firmy Xiaomi składa się z wszechstronnych, flagowych smartfonów, które wyznaczają standardy w branży, POCO koncentruje się na doskonaleniu jednego aspektu, który jest naprawdę ważny, zapewniając użytkownikom doświadczenie, które jest ustawione tak, aby entuzjaści technologii byli bardzo podekscytowani, jednocześnie zachowując ekstremalny huk dla propozycji buck.

Jednocześnie jesteśmy całkowicie otwarci na bycie częścią Xiaomi. Widać nawet na urządzeniu, że jest to POCO Xiaomi.

4.Widziałem na twoim produkcie, że POCO Xiaomi. Co to znaczy?

Oznacza to, że dzielimy się z Xiaomi łańcuchem dostaw i infrastrukturą serwisową, jednocześnie nadzorując sprzedaż, marketing i rozwój produktów.

W przypadku niektórych z tych pod-markowych marek od innych dostawców smartfonów, nieco zmodyfikowany produkt może uzyskać zmianę nazwy i pojawić się zarówno w ofercie firmy macierzystej, jak i pod-markowej. Z POCO F1, ten telefon jest zupełnie inny i nie jest dostępny w ofercie Xiaomi.

Ale otrzymujemy środki i wsparcie od Xiaomi. Dzielimy się ich łańcuchem dostaw i infrastrukturą serwisową, która obejmuje logistykę, obsługę posprzedażną, wsparcie klienta i testowanie jakości.

5.Rynek smartfonów jest już bardzo nasycony. Dlaczego zdecydowałeś się na wprowadzenie tej marki teraz? Kim są Twoi docelowi konsumenci?

POCO rozumie podstawowe elementy wspaniałych doświadczeń związanych ze smartfonem i koncentruje się na dostarczaniu właśnie tego. Uważamy, że tego właśnie chcą użytkownicy, a nie obfitych funkcji, które nie są kluczowe i w rzeczywistości zwiększają koszty. Tak więc POCO zapewnia płynne, szybkie i flagowe wrażenia w nieodpartej cenie. Nasze urządzenia oferują najwyższą wydajność bez falbanek.

6.Dlaczego ludzie powinni kupować POCO zamiast innych znanych już produktów?

POCO F1 mówi sama za siebie, jak tylko spojrzysz na jego specyfikacje. Możesz narysować linię równoległą do Superbike'a - chodzi o trwałe, surowe osiągi. Nie byliśmy zadowoleni z samego Snapdragona 845, ponieważ chcemy, aby telefon działał bardzo szybko przez cały dzień, dlatego dodaliśmy technologię LiquidCool, aby to osiągnąć. Face Unlock jest dobry, ale chcieliśmy również, aby odblokować go bezpiecznie przy słabym oświetleniu, więc dodaliśmy technologię IR. Nasza tylna podwójna kamera z 1,4um w głównym aparacie wyposażona jest w dwu pikselowy autofocus, który dodatkowo daje super szybki autofocus w każdych warunkach. Nalegaliśmy na to, aby ten potężny silnik pracował z prędkością 4000 mAh, tak aby mógł wytrzymać cały dzień, mimo że pracuje z tak dużą prędkością. Widać, że nie wstrzymaliśmy się z niczym, co mogłoby zwiększyć jego osiągi. A w dodatku stosunek ceny do specyfikacji spada!

7.Czy twoja marka koncentruje się na prędkości?

Nie powiedziałbym - skupiamy się na dostarczeniu telefonu, który wraca do podstaw, a w przypadku POCO F1 chodzi o szybkość. Nasze urządzenia skupiają się na tym, aby entuzjaści technologii byli naprawdę podekscytowani, a jednocześnie dostarczali ekstremalny huk dla propozycji buck.

8.Kiedy uruchomisz swój drugi produkt? Jakieś konkretne plany, którymi możesz się podzielić?

Mamy kilka ekscytujących pomysłów, ale na tym etapie jest jeszcze za wcześnie, by się nimi dzielić. Dajcie nam czas, właśnie uruchomiliśmy POCO F1!

9.Czy uważasz, że możesz powtórzyć sukces Xiaomi?

Nie jest naszym zamiarem powielanie sukcesu Xiaomi. Skupiamy się na naszej własnej misji, dostarczając technologie, które naprawdę mają znaczenie.