Thrustmaster TMX Force Feedback jest kompatybilny z Xbox One i PC. Thrustmaster został wyprodukowany przez znaną firmę Hercules. Tej kierownicy używamy głównie do gry w Euro Truck Simulator 2 i American Truck Simulator. Istnieje też tak zwana wersja profesjonalna, która zawiera trójpedałową korbę.
Wewnątrz znajduje się instrukcja obsługi i pierwsze uruchomienie oraz książeczka gwarancyjna. Następnie mamy oczywiście kierownicę i pedały z linką łączącą ją z kierownicą. Ta wersja TMX firmy Thrustmaster jest wersją podstawową, korba zawiera tylko dwa pedały. Jednocześnie dostosowuje się do zabawy z automatyczną skrzynią biegów. Koło zamachowe jest wykonane z tworzywa sztucznego z dwoma gumowymi częściami na każdym końcu koła zamachowego do mocowania. Korba jest w całości wykonana z tworzywa sztucznego.
Po zainstalowaniu kierownicę trzeba podłączyć do sieci i do naszego komputera. Trzeba zainstalować sterowniki i oprogramowanie, aby móc dostosować kierownicę. Konfiguracja Thrustmaster TMX Force Feedback jest początkowo skomplikowana, ale w witrynie pomocy technicznej dostępne są dokumenty wyjaśniające. W menu możemy ustawić obrót kierownicy do 900 °. Ten stopień obrotu bardzo przydaję się w Euro Truck Simulator 2. Wówczas mamy możliwość modyfikowania stopnia sił, jakie może nam dać koło zamachowe, w tym: sprzężenia zwrotnego, siły sprężyny, siły stałej, siły okresowej i intensywność powrotu do środka kierownicy.
Mogliśmy wypróbować Thrustmaster TMX Force Feedback w Euro Truck Simulator 2, Test Drive Unlimited 2 i Dirt 3. W tych trzech grach kierownica zachowuje się wyjątkowo dobrze. W Euro Truck Simulator 2 poczuliśmy ciężar ciężarówki i tarcie kół o asfalt na kierownicy. Nie da się mówić o Thrustmaster TMX Force Feedback, nie wspominając o jego konkurencie cenowym i jakościowym - Logitech G920. Porównując te dwie kierownice, widać oczywiście znaczące różnice. Sama tekstura kierownicy nie jest już taka sama. W Thrustmaster TMX mamy, jak wspomniano powyżej, kierownicę z dwóch materiałów, wykonaną z tworzywa sztucznego i szorstką powłoką po lewej i prawej stronie kierownicy. W Logitech G920 cała kierownica jest wykonana ze skóry. Także przyciski nie są rozmieszczone tak samo. W Thrustmasterze przyciski mamy w każdym rogu kierownicy, w Logitechu są one rozmieszczone jak na kontrolerze. Palety są w tym samym miejscu. Mechanizm korbowy w Logitechu jest wykonany z metalu i tworzywa sztucznego, co zwiększa jego jakość i wytrzymałość. W Thrustmaster TMX Force Feedback, mechanizm korbowy jest w całości wykonany z tworzywa sztucznego. Dlatego jest lekki i tańszy w projektowaniu.
To, co od razu rzuca się w oczy po rozpakowaniu, to duża ilość plastiku, który jest używany zarówno w kierownicy, jak i małych pedałach z gazem i hamulcami. Nie jest to rzadkie w tym przedziale cenowym. Kierownica o średnicy 28 cm doskonale układa się w dłoni, szczególnie ze względu na gumowe powierzchnie chwytne na obręczy kierownicy.